K O M U N I K A T Y






Home > Komunikacja w latach 1990-2000 > Tramwaje w latach 1990-2000 > TW R-4 Żoliborz
708
Adrian Nicholls znalazł jeszcze jedno zdjęcie z Warszawy. Niestety nie można zidentyfikować żadnego z autobusów z drugiego planu... 

Skład 708+753
Keywords: 708 17

708

Adrian Nicholls znalazł jeszcze jedno zdjęcie z Warszawy. Niestety nie można zidentyfikować żadnego z autobusów z drugiego planu...

Skład 708+753

Rate this file (Current rating : 5 / 5 with 4 votes)
File information
Filename:50848545786_453c327d4d_b.jpg
Album name:dev / TW R-4 Żoliborz
Rating (4 votes):55555
Keywords:708 / 17
Data:23.03.1994
Miejsce:Chałubińskiego
Nr pojazdu:708
Linia:17
Filesize:213 KiB
Date added:Jan 18, 2021
Dimensions:1024 x 655 pixels
Displayed:611 times
URL:http://omni-bus.eu/archiwum/displayimage.php?pid=112593
Favorites:Add to Favorites

Comment 1 to 13 of 13
Page: 1

~Jan Oborniak   [Jan 19, 2021 at 12:00 PM]
Jelcz jest raczej na 165. Na 130 śmigały przeguby
dev   [Jan 19, 2021 at 01:31 PM]
Ikarus to pewnie rocznik '87 po NG. Zgadłem?
lenka   [Jan 19, 2021 at 02:57 PM]
Jelcza też raczej obstawiam jako obsługę 165, co do Ikarusa to może to być wóz z R5 lub R7 w originale, ale z przeniesionymi taborowymi ze względu na reklamy. Zderzak wygląda jak fabryczny. Linia 174 lub 192 Idea
~Rfx   [Jan 19, 2021 at 04:16 PM]
Rarytas, zdjęcie przedstawia Poloneza z MPt w żółtych barwach tagi. To jedyna próba ujednolicenia malowania taksówek w mieście, ocxywiście nieudana. Większość stolic europejskich, nawet tych pozornie mniej cywilozowanych ma taksówki w jednakowych kolorach nadwozia.
~cezari   [Jan 19, 2021 at 10:16 PM]
Po nich przyszły białe Peugeoty 405 montowane w Lublinie
~kocur   [Jan 20, 2021 at 10:14 AM]
Jeśli jelcz z R-6, to może być także 523
~Jan Oborniak   [Jan 20, 2021 at 10:22 AM]
Redutowa jeszcze wtedy Jelczy nie miała
~Jan Oborniak   [Jan 20, 2021 at 11:57 AM]
Roczniki 92 też miały czarny pas
lenka   [Jan 20, 2021 at 12:55 PM]
92 też miały pas, ale ten to 93 rok. 92 jakoś inaczej wyglądały Neutral
~Nieciej   [Jan 20, 2021 at 02:46 PM]
Ten Ikarus z prawej to mogło być 174 lub 192 (czarną jedynkę na tablicy widać, a i wóz zdecydowanie pasuje mi też do "Woronicza"), z przeciwka też czarno na tablicy ale tu za to nie widać żadnych szczegółów identyfikujących pochodzenie ani nawet nie wiadomo czy to 260 czy 280 (więc 130, 165, 174, 192). Nie mam pomysłu co ma tam do roboty ten kwadrat - 165 w/g przedmówców nie miała Chełmska (choć powinna, bo to do Wilanowa jeździło), zaś 130 było przegubowe; 500-tki też odpadają bo jeszcze metra nie ma, więc wszystkie one tutaj były przegubowe i żadnej nie miała "Chełmska".
~Jan Oborniak   [Jan 22, 2021 at 10:42 AM]
Jednak to może być kwadrat z Chełmskiej na 165. Chełmska jeździła na 165 od stycznia do czerwca 1994, potem od września 1995 do czerwca 1996 i od września 1999
dev   [Jan 22, 2021 at 12:46 PM]
Niestety na negatywie też nie widać numeru tego kwadrata.
lenka   [Jan 22, 2021 at 07:21 PM]
Część miała pas, 4294 i chyba 4297 miały reklamę BILLA i po jej zdjęciu jeszcze inaczej wyglądały jak reszta ekipy Cool

Comment 1 to 13 of 13
Page: 1

Add your comment 
Name Comment
Laughing :lol: Razz :-P Very Happy :-D Smile :-) Neutral :-| Sad :-( Crying or Very sad :cry: Cool 8-) Surprised :-o Confused :-? Embarrassed :oops: Shocked :shock: Mad :-x Rolling Eyes :roll: Wink ;-) Idea :idea: Exclamation :!: Question :?: